باغبان تاک

شرکت تحقیقاتی و تولیدی شیمیایی باغبان تاک

باغبان تاک

شرکت تحقیقاتی و تولیدی شیمیایی باغبان تاک

شرکت تحقیقاتی و تولیدی شیمیایی باغبان تاک مفتخر است که طی سالیان متمادی تلاش کرده است استفاده از سموم ارگانیک معدنی و مسی را در کشور توسعه داده و همپای آن فرمولاسیون های جدیدتری را برای سهولت و بهبود کار کشاورزان عزیز ارایه نماید.
این شرکت سال ها است که به عنوان تنها تولید کننده قارچ کش و باکتری کش های ارگانیک در ایران مشغول فعالیت بوده و محصولات تولیدی آن مورد تایید انجمن ارگانیک ایران میباشد.همچنین وب سایت و وبلاگ شرکت تحقیقاتی و تولیدی شیمیایی باغبان تاک در راستای آشنا شدن هر چه بیشتر کشاورزان ، باغبانان و سایر همکاران عزیز تهیه گردیده و امید است گامی مهم در راستای تحقق این امر برداشته باشد.

بایگانی

شرکت باغبان تاک در سال ١٣٧٣ فعالیت خودرا در زمینه تولید سموم ارگانیک کشاورزی آغاز نموده است. این شرکت سال هاست به عنوان تنها تولیدکننده قارچ کش و باکتری کش های ارگانیک در ایران مشغول به فعالیت بوده و محصولات تولیدی آن مورد تایید انجمن ارگانیک ایران می باشد.

خط مشی شرکت همواره دستیابی به محصولات سالم، ارگانیک و موثر بوده و مفتخریم که همواره با تلاش و تحقیقات خود به این مقصود رسیده ایم.

در این راستا، طی چندین سال تحقیق و مطالعه، این شرکت برای اولین بار درجهان موفق به تولید محصول جدیدی به نام بردوفیکس گردید و توانست درتاریخ ٨۴/۶/١۴ آن را به ثبت رساند.

تمامی مراحل تولید بردوفیکس و ترکیب بردو مطابق با قوانین اتحادیه اروپا درجهت تولید فرآورده های ارگانیک می باشد که در این راستا شرکت باغبان تاک موفق به دریافت استاندارد ١١۰۰۰ ISIRI - (تولید، فرآوری محصولات ارگانیک) گردیده است. همچنین لازم بذکر است که شرکت باغبان تاک موفق به دریافت گواهی تأییدیه از طرف موسسه ""bio inspecta برای تولید فرآورده های ارگانیک نیز شده است که با دریافت این گواهی، صادرات بردوفیکس به عنوان یک قارچ کش ارگانیک به اروپا نیز میسر گردیده است.

داشتن ایرانی سالم و محصولاتی عاری از سموم پرخطر، هدفی است که شبانه روز برای رسیدن به آن تلاش می کنیم و مفتخریم که در سال ٢۰۰٨ در راستای نیل به این اهداف، موفق به کسب نشان طلایی فن آوری و کیفیت برای تولید محصول بردوفیکس از کشور فرانسه شده ایم.